€ 80 000 voor Zeilcentrum

Zeilcentrum Grou     Comments Reageren uitgeschakeld
jan

Plattelânsprojekten Midden-Fryslân heeft € 80 000 toegewezen aan Stichting Zeilcentrum Grou. Het toegekende bedrag is mede bedoeld voor sanitaire voorzieningen in het Zeilcentrum ten behoeve van passanten, dagrecreanten en gebruikers van het Zeilcentrum. De subsidie van Plattelânsprojekten levert een belangrijke bijdrage aan de financiering van het Zeilcentrum. Bovendien is de toekenning een erkenning van het belang van het Zeilcentrum voor Grou.

In totaal heeft de Stichting Zeilcentrum Grou € 485 000 nodig voor de realisatie van het Zeilcentrum.  De Stichting is daarvoor afhankelijk van fondsen, subsidies, sponsors en giften. Met de subsidie van Plattelânsprojekten staat de teller inmiddels op € 180 000.

Gedurende 2011 zullen wij meerdere acties organiseren om het totaalbedrag voor het Zeilcentrum bijeen te brengen.

Heeft u interesse en wilt u Zeilcentrum Grou de wind in de zeilen geven? Klik dan eens op WORD SPONSOR (voor bedrijven) of WORD VRIEND (voor particulieren en bedrijven). Elke gift is van harte welkom.

Comments are closed.