Frisia leden praten mee

Zeilcentrum Grou     Comments Reageren uitgeschakeld
mrt

Zeilcentrum Grou – presenteren, informeren, meedenken!

Vrijdag 18 maart aanstaande is de jaarvergadering van KWV Frisia. Natuurlijk staan de huishoudelijke zaken als eerste op de agenda. Na de pauze is alle aandacht gevestigd op Zeilcentrum Grou. Het is de hoogste tijd alle Frisianen en andere watersportminnende belangstellenden bij te praten, want de zaken gaan voorspoedig.

De stand van zaken

Veel aspecten van het Zeilcentrum zullen de revue passeren. Zoals:

• het ontwerp en de indeling van het zeilcentrum;
  • de stand van het gestaag groeiende budget;
  • wanneer we denken te beginnen met de werkelijke bouw;
  • welke activiteiten we van plan zijn te ontplooien als we een echt zeilcentrum hebben.
  • Etc. etc.

Denk mee!

En wat vindt u? We geven u graag de gelegenheid om uw tips en kritiek te geven op het ontwerp en met goede suggesties te komen om het nog beter te maken. Tijdens de avond is er volop gelegenheid uw mening te geven.

Wat kunt u voor het Zeilcentrum betekenen?

Er komen veel klussen op ons af die we met elkaar moeten klaren. Denk aan bouwbestek opmaken, directievoering, inrichting van de accommodatie, regelen van de botenkraan, zoeken van passende meubels, aanschaf keukengerei enzovoort enzovoort.

Tijdens deze avond kunt u zich aanmelden. We hopen dat velen dat zullen doen. We willen graag een flinke lijst met vrijwilligers krijgen, met verschillende expertises.

Van harte welkom

We zien u graag op 18 maart in Hotel Oostergoo om 20.00 uur.

Comments are closed.