Gunning en Vergunning voor Zeilcentrum Grou

dec

De Stichting Zeilcentrum Grou heeft vandaag (maandag 17 december 2012) bekend gemaakt dat de bouw van het Zeilcentrum gegund is aan Dijkstra’s Bouw- en Aannemersbedrijf BV. Dit is de uitkomst van een aanbestedingsprocedure waarbij vijf bedrijven zijn uitgenodigd om in te schrijven. Dijkstra’s Bouw- en Aannemersbedrijf BV is daaruit naar voren gekomen als bedrijf met de gunstigste prijs.

Ook nu nog is er een gat tussen het beschikbare budget en de prijs van deze aannemer. Om die reden zal Stichting Zeilcentrum Grou doorgaan met haar fondsenwerving en wij zijn nog steeds op zoek naar sponsoren.

De afgelopen periode heeft de aanvraag voor de omgevingsvergunning voor de bouw en de afwijking van het bestemmingsplan ter inzage gelegen op het gemeentehuis. Er zijn geen bezwaren ingediend. Dit is een verheugend bericht voor de initiatiefnemers van Zeilcentrum Grou. Na nog een kleine aanpassing in de tekeningen, zal naar alle verwachtingen nog dit jaar de bouwvergunning afgegeven kunnen worden. Ondertussen kan er worden gestart met de bouw van het Zeilcentrum dat in april volgend jaar gereed moet zijn.

Op de foto ziet u het openen van de inschrijvingen door Hans Boogert (directievoerder), Enny van der Wiel (voorzitter Stichting Zeilcentrum Grou) en André van Dijk (architect)